Another Increase

Salam.

Dah setel jumpa doktor. Tapi yg tak best, jumpa doktor lain. Bukan doktor hensem sado aku yg biasa tu. Geram. Haha!!

Anyway, result hari ni ok. CD4 naik dari 290 (Disember 2013) ke 354. Percentage jugak naik dari 31% ke 34%. Actually doc tu x cakap banyak. Dia check pulse aku je. BP x check pun. Kalau doc yg biasa tu dia akan check BP, heart rate dll. Doc yg ni just tunjuk result blood test, dan dia cakap semua ok. Aku pun terhangguk2 je the anda paham. Padahal takde la paham sgt. Wakakakaka!

Ok, sekarang tunggu prescription dr doc, pastu gi menunggu ambik ubat kat farmasi lak. Chow!

4 thoughts on “Another Increase

  1. Fuh… dua hari habiskan baca blog ni. Pengalaman yang dikongsi. Thanks. Tapi, apa khabar A? Bukan nyibuk tapi cerita A terhenti sudah. Masih berhubung dengan A?
    Pepe, semoga terus sihat dan kuat. Adakala nak nangis baca, terbayang kalau aku ditempat orang macam ko. Apakah aku masih kuat untuk lalui… hmmm…

Leave a Reply

