Poke me?

Salam.

Haha! Saje je title tu. Sebenarnya hari ni hari aku ambik darah kat Hospital Seremban. Even masa aku taip post ni pun mase tengah tunggu turn nak kena cocok. Ngantok beb gerak dari rumah kul 5 pagi. Sampai kul 7, terus masuk bilik vene. Appointment kul 8, tapi aku suka datang awal pagi sebab tak ramai orang. Kalau kul 8 baru nak sampai, alamatnya 8 jam la aku kena tunggu turn aku sampai. (Actually takde la sampai 8 jam, tapi agak lama gak la)

Aku pun dah tak ingat ni kali yang ke berapa aku ambik darah. Tapi kali ni spesel sket sebab aku kena puasa start kul 10 malam tadi. Mungkin sebab ade nak check ape2 kot. Ntah. Aku mane tau benda2 kedoktoran nih. Yg aku tau g cocok, balik. Haha!

image

Haha! Kena cover pic tu sebab ade tulis name aku. K la, turn aku dah sampai. Chow!

2 thoughts on “Poke me?

  1. hai saya berminat membaca blog awak sangat menarik, saya nk tanya kalau kita lewat sekali sahaja setengah jam mkan ubat haart adakah boleh bagi effect pada kita

    1. Thanks sudi baca blog picisan ni. Hehe.

      Kalau lewat setengah jam, dan lewat sekali je, takde effect apa2 kot. Cuma kalau boleh lain kali jangan lewat lagi yer. Sebab akan ada kemungkinan virus akan develop resistance terhadap ubat.

Leave a Reply

