Out Of The Ordinary?

Salam.

Perghhh! Tajuk kemain lagi kan. Sebenarnya just nak ajak korang tengok Cerekarama malam ni (Sabtu, 1 Mac 2014). Kalau berdasarkan iklan, cerita berkisarkan pasal seorang yang HIV+.

Aku just nak tengok, adakah cerita ni akan menunjukkan stereotaip biasa pandangan mereka terhadap orang2 yang HIV+, ataupun sesuatu yang segar?

Jom ramai2 tengok malam ni pukul 9 kat TV3, dan pastu kita bincang balik kat sini atau kat post baru aku nanti (kalau aku rasa macam nak puji/carut) cerita tu nanti.

Salam.

One thought on “Out Of The Ordinary?

  1. Salam Crafoc…ha…lama tak dengar cerita pasal kau…
    Ha…so….amacam drama tu? Tak la sterotype….meaning…takder la asik asik…skin rash. Mentang-mentang la senang mekap. Takder kan?….
    Tapi still sterotype jugak, bagi aku la…
    still tunjuk macam Odha tak boleh nak bahagia.
    Still tak boleh celen Gol dan Gincu…yg bagi aku faham pasal Hiv tu apa dlm abad ke 21 ni.

Leave a Reply

