Abysmal Increase

Salam.

Jumaat lepas (10/1/2014), aku ada appointment doc selepas 5 bulan tak jumpa doc. Macam biasa la, aku akan dapat tau jumlah kebaikan CD4 aku dari sebelum ni. Tapi kali ni agak menyedihkan, sebab CD4 aku hanya naik 8. Ya, LAPAN je. Dari 282 ke 290. Memang la ada kenaikan, tapi sangat kecil dan ini menyebabkan doc aku sedikit risau, so untuk next blood test aku kena buat ujian yang agak menyeluruh, termasuk check diabetes, jantung, hati dsb. Risau gak.

Trip ke hospital kali ni jugak disusuli dengan satu lagi berita sedih, iaitu doc aku mungkin akan berpindah ke sektor swasta tak lama lagi. Aku tumpang happy untuk dia, tapi tu la, lepas ni takde dah doc yang caring macam dia kat Hospital Seremban tu. Sedih beb. Takpe la, ni untuk masa depan dia gak. Sampai bila aku nak bergantung kat dia je kan.

Anyway, tu je untuk kali ni. Berjumpa lagi di episod akan datang. Caucincauuuuuuuu….

3 thoughts on “Abysmal Increase

  1. Salam Crafoc….aku juga doakan supaya kau okay sentiasa… aminnn… You are my inspiration, bro!

Leave a Reply

