Hello Again

Salam..

Hehehehehehehehe.. Bertahun x update ek.. Smpi dh kena tegur.. Yer la yer la, aku hapdet.. *buat muka muncung*

3 minggu lepas, aku dah gi buat blood check kat Hospital Seremban.. Dan Jumaat lepas dapat result.. Spt yg disangka, CD4 aku x byk naik pun.. Aku tak ingat result yg lama, tp result yg baru ni CD4 aku 285, ngan percent jatuh kepada 16% kot..

Yang tak best, doktor aku yg biasa tu takde.. Ni doktor lain.. Takde feel aku nak jmpa dia lelame.. Huhu.. Pompuan lak tu.. Tak bernafsu aku.. Errrr.. *debik sekali*

Next appointment January 2014, dan doktor aku yg biasa tu suruh aku jumpa dia sebab CD4 aku tak naik dgn cara yang memberangsangkn.. Dia takut ubat yg aku ambik sekarang ni xde effect.. Sempat la kena sound sedas dua.. Adeiii..

Ok, tu je la yer sayang2 sekalian.. See u neks taim.. Babai..

Salam..

8 thoughts on “Hello Again

  1. hoh…ada pun. Haiyo mana la kau pegi Crafoc…
    Dr tough kau dah tak kerja situ ke…yg minggu depan pun takder jugak tu…hahaha frust…
    Tu yg Dr baru ni, sound sedas dua tu…sound benda apa…. takkan pasal ubat takder effect kot… bukan kau control…hohoho…ni pasal kau tak ikut jadual makan ubat ke ni…
    Okay bro, take care…

  2. Bykkan membaca quran dan berdoa pada Allah..supaya di sihatkan.. In Syaa Allah
    Bantuan Allah akan sampai..kpd kte Crafoc..

  3. Yang Paling penting Sekali..Yakin y Allah akan menyembuhkan kte..dn crafoc kenala jge brusaha mematuhi arahan Doktor..

  4. Salam Crafoc…
    Hmmmm hmmmmm hmmmmmm
    okay…ye……
    Hmmmm…ye….hmmmm…..
    Crafoc…. mana kau…? Okay….salam..

      1. Ohh…lega…ada kau….hoho…tapi ni dah January ni….masa appointment la tu.
        Okay….takper kalau ada masa, cerita la what’s up pulak dengan appointment tu…
        okay broo…over n out jugak!

Leave a Reply

