Quiet Me?

Salam..

Ramadhan dah menjelmalah.. Hoooraayyyy.. Anyway, no wonder la aku x sedar komen2 dan emel2 masuk.. Emel yahoo aku kat henfon ni reset rupanya lepas update.. Patut la senyap je emel tu.. Biasanya klu org komen,terus masuk ‘notty’fication emel.. Aku ingat mmg xde org nak komen kat blog aku dah.. Maklum la, blog x feymes.. Errrr..

Spt yg aku cerita sebelum ni, tahun ni pun aku x dpt nak puasa.. Kul 4 pg bangun sahur, puasa sampai kul 10.30, pastu berbuka ngan ubat n air paip.. Acaner, aku kat ofis.. Takkan nak bawak botol air masuk toilet lak kan.. Kantoi beb!!

Harap korg puasa leklok k.. Jgn ponteng lak.. Ingat lah org yg trsayang.. *tetibe*

Salam..

11 thoughts on “Quiet Me?

  1. Ha…kau tengok. Peminat kau dah merajuk dah, sejak dari 18 haribulan tu satu komen je. Ha…tu la. hahahha….joke joke aje..haha! Dont worry, beb….kitorang paham je…Masalah teknikal…huhu… x famous? Aku rasa macam nak mintak autograph sesiap aje ni…hoho…
    Okay, bro~cha chin chow!

  2. Ha….takder cerita Hari Raya ke….Ni entry ..’Ramadhan dah menjelma…”
    sekarang “Syawal dah menjelma..” le…
    Kitorang rindu la nak dengar cerita kau…tambah-tambah kalau kau ending dengar ‘err…’ tu…haha…. Okay la….tulis la bila ada masa nanti yek?

      1. Ha..ye…hehe….sekarang Zulkaedah dah menjelma dah…
        ada apa-apa yg berbangkit ke….crafoc….risau le pulak.

  3. Ive been reading almost all of ur entries the whole day. Very inspiring! First of all thank you for writing such a good entries bout being a PLHIV. Second of all, I am hiv- fyi.

    Apa yang dikongsi mengenai stigma masyarakat terhadap golongan PLHIV sgt membuka minda saya. Perjalanan hidup saudara melawan virus ini selama hampir tiga tahun seperti memberi semangat kepada saya utk tidak sesekali pernah berputus asa.

    Saya juga tertarik dengan perkongsian saudara. Gay isnt a life style. Betul saya setuju. Saya akui, saya masih keliru. Saya menyukai lelaki dan perempuan pada waktu yg sama. Setelah menyelami entri saudara, saya sedar dalam kehidupan ini, kita selalu diberi kata dua. Saya masih muda. Sebelum ni ada terfikir utk melakukan hubungan seks bebas. Entri entri saudara benar benar menyedarkan saya. Terima kasih.

    Dari saat saya menulis ini, saya sedang cuba melawan naluri songsang yang ada dalam diri saya. Saya diberi peluang. Saya harus bersyukur. Utk saudara saya doakan saudara sembuh dan sihat seperti sediakala. Dapat menyumbang pada ibu bapa dan adik beradik. Masih tak terlambat bagi saya utk mengucapkan selamat hari raya. Saya xbaik mana, tapi kita saling igt mengingati. Allah sentiasa bersama hambaNya yang berusaha meningkatkan iman. Atas asbab entri saudara, saya cuba berubah menjadi seorang yang sentiasa bersikap positif. Terima kasih banyak. Doa saya saudara bahagia di syurga yang abadi.πŸ˜€

Leave a Reply

