Blood Check On 13/03/13

Salam..

Hari ni, aku buat blood check yang ke berape ntah kat Hospital Seremban. Macam biasa, kul 5 pagi aku dah gerak dari rumah, dan sampai kat spital dalam kul 7.30 pagi.. Sebab sampai awal, so hari ni no giliran aku sikit je.. 20 nombor je.. Biasanya berpuluh2..

Anyway, result untuk check hari ni akan dapat pada 29 Mac nanti, iaitu pada tarikh appointment aku ngan doktor.. Harap2 CD4 naik dan viral load kurang.. Lagi satu, harap2 kuman Sifilis dah lenyap dari dalam darah aku..😛

20130313_074903Kali ni 4 botol.. Banyak gak la darah aku kena ambik tadi.. Tapi kali ni aku tengok mase orang tu ambik darah.. Tetibe berani lak.. Huhu~~

Ok, tu je.. Babai~~~

2 thoughts on “Blood Check On 13/03/13

Leave a Reply

