Trying To Stay Strong, Against All Odds

Salam.

Rabu lepas untuk kali ke berapa tah aku gi ke Hospital Seremban utk buat blood check. Syukur kali ni takde apa2 yg menyakitkan hati berlaku. Staf2 Hospital Seremban makin ‘terpelajar’.

Atas sebab2 tertentu, aku betul2 harap keputusan blood check kali ni memberangsangkan. I really need a good news for a change. Bukan la selama ni keputusan blood check tak ok, cuma so-so je.

Anyway, aku masih terus dengan rutin senaman sket2 utk mengekalkan kesihatan. Aku harap pada kawan2 yg juga positif tu utk mengekalkan gaya hidup sihat. Tp sebenarnya gaya hidup sihat ni mmg penting, tak kira la kita ada HIV atau tak. Huhu.

So far, xde apa yg berlaku dalam hidup aku pun. Aku masih org yg sama. Cuma aku skrg dh bela kucing. Sekurang2nya ada la peneman aku yg sunyi ni. Boleh gak aku bercerita kat diorg wlupun diorg x paham sepatah haram. :p

Tu je kot.

Salam.

15 thoughts on “Trying To Stay Strong, Against All Odds

  1. good ! very good .. aku punya next ambil darah 19dec.. harap harap magically cd4 aku terduplicate dgn byknye..kekeke

      1. yesaah.stress buleh sikit menjadikan CD4 jatuh, tp aku x stress keje, tp stress dgn driver yg kurang bijak ..hehe..buleh demam la…kakaka -joke-

  2. hahaha…ur new follower..tatau wat to say, i’ve finish reading ur blog in one week…best,and inspiring…terjumpe blog ni tanpa di sengajakan n troosss bookmarks…g ofis just to read ur blog der…wat to say more..i ase my comment dont need to publish kot,huhu..coz nothing relate to plhiv..just to singgah saying u adorable n not alone,hehe…well,k.i.t n keep updating tau..love to kno mor abot u n ur life…adiossss…take care na..

Leave a Reply

