Hospital Tuanku Jaafar Seremban, Here I Come (Again)!!

Salam..

20hb April ni, aku akan ke Hospital Seremban untuk ambik ubat lagi. Ubat sayer dah nak habes yer.. Tapi aku akan gi sana untuk ambik ubat je, takde appointment doktor ataupun ambik darah.. So mesti sekejap je dah setel.. harap2 leh jmpa doktor aku jap, lepak2 ngan dia.. Hehehe..

Sape2 nak ajak aku lepak sama kat Seremban, jom la Jumaat ni.. Rase mcm nak tgk wayang, tapi aku malas nak tengok sorang2..

🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s