Sick Leave!

Salam..

Jumaat ni genap 2 minggu aku makan ubat.. So aku kena buat blood check dan lain2 check utk memastikan yang ubat yang aku dah makan tu takde side income effect kat badan dari segi luaran atau dalaman..

Masalahnya, aku dah tanya bos aku minggu lepas bahawa aku nak cuti Jumaat ni, tapi dia tak bagi sebab staf lagi sorang pun dah cuti jugak masa tu.. So bos aku takut ofis takde orang jaga (padahal ade je orang, saje je dia nak berdrama)..

Penyelesaiannya mudah jeeee… Aku call doktor aku, dan dia kata datang je klinik dia Jumaat ni, nanti dia bagi surat MC.. Hahaha!! Terbaik la doc!!🙂

So sesiapa yang ada kat Hospital Seremban Jumaat nih, leh la jmpe.. Errr.. Hahaha!!

Salam..

9 thoughts on “Sick Leave!

Leave a Reply

