Manning Up

Banyaknya dugaan yg dtg sejak akhir2 ni.. Fizikal dan emosi.. Tp aku ttp cuba bertahan.. Bak kata pengomen dlm blog ni, aku kena jadi lelaki.. Mcm la dia faham apa yg aku lalui.. Ada jugak org yg pd mulanya nampak mcm paham dan nak bantu, tp akhirnya buat aku lagi sedih..

15 thoughts on “Manning Up

  1. adikku ,
    Sebab itu kita perlu bnyk bersabar. Abg faham perasaanmu itu .
    Lebih mudah meluahkan pada yg betul2 memahami dan rakan2 senasib supaya kita tak lebih bersedih lagi.

    Mereka tak faham sebenarnya sebab mereka tak jadi kita.

  2. salam bang..
    banyakkan bersabar dan berdoa banyak2 pada Allah..
    memang mcm tu la lumrah manusia..selagi tak alaminye sendiri selama tu takkan faham..
    hepy belated birthday yerr..hehehe
    ;=)

  3. adikku crafoc ( maaf tak tahu nama)

    Alhamdulillah , bila baca kata2 adik abg tahu adik dah beransur2 kuat dan menerima kenyataan. Abg pun demikian juga. Contohi perjuangan dan rakan2 kita dalam blog “Aku Hiv+ ” Banyak dalam blog tu kita sama2 membina kekuatan.

    Kita senasib dan sudah pasti abg memahami segenap jiwa adik.

  4. “Ada jugak org yg pd mulanya nampak mcm paham dan nak bantu, tp akhirnya buat aku lagi sedih.”..kan2..sbb tu aku suka menyendiri..

  5. Serius beb… there’s a “tough guy” in every boy, girl, men, women, pondan, gay, n ur ‘tough guy’ has shown since the day u took ur 1st test.

  6. hi. came across your blog somewhere around 2am today..n was reading each and every single one of your entry. i salute u. alhamdulillah. HE loves u A LOT! trust me when i say that u r one of the chosen one to be tested in such a way. n even when u r tested by HIM, u never lost faith but instead, u grew closer to HIM. n that is one of the reasons y HE is testing you in such a way because he has set a place in JANNAH for u(amin). my prayers with u always for ur strength to fight it off, keep a +ve attitude, keep on inspiring people, and keep on fighting your nafsu towards man.šŸ™‚ give ur 100% love and trust only to ALLAH and Rasulullah. im sure u’ll realise ur stronger that u think u r.šŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s